Mama cwiczy fitness na macie z niemowlakiem

Fitness po porodzie

Fitness po porodzie
  • Aktywna mama – odporne dziecko

    Zanim ponownie zaczniesz chodzić na fitness czy siłownię, skonsultuj się z lekarzem – on oceni czy Twoje ciało jest już na to gotowe.

  • Dlaczego warto być aktywną i uprawiać sporty?

    Dzięki aktywności fizycznej utrzymujemy dobrą kondycję i sprawność, a także prawidłową wagę, wszystko to przekłada się na ogólny stan naszego zdrowia i daje satysfakcję oraz pewność, że dobrze dbamy o organizm.

  • Powrót do aktywności seksualnej po porodzie

    Jako początkująca mama skupiasz całą uwagę na dziecku, musisz przeorganizować swoje uporządkowane dotąd dni. Przychodzi jednak moment, w którym zechcesz wrócić do aktywności seksualnej.

  • Zadbaj o swoją formę po porodzie

    Tuż po porodzie mięśnie brzucha i dna miednicy są rozciągnięte i stosunkowo słabe. Ze względu na Twoje przyszłe zdrowie i wygodę szczególnie ważne jest, aby przywrócić je do pierwotnej kondycji.

Zapoznaj się z tematami o zdrowiu dziecka

Rodzice z dzieckiem na wycieczce w gorach

Odporność niemowląt i małych dzieci

Sprawdź, jak zadbać o odporność Twojego dziecka.

Sprawdź artykuły
Kobieta w ciazy trzyma sie za bolace plecy

Dolegliwości niemowląt i małych dzieci

Przeczytaj o najczęstszych dolegliwościach, które dotykają dzieci w pierwszych latach życia.

Sprawdź artykuły
Mama trzyma na rekach placzace dziecko

Alergia pokarmowa

Dowiedz się, czym jest alergia pokarmowa i jak dbać o zdrowie dziecka w przypadku jej wystąpienia.

Sprawdź artykuły